Friday, August 16, 2019






Chat with Sri Lankan Teen Cross Dresser - Zeiki Aliya


1. ඔබගේ නම ?


    Zeiki aliya

2. යුවතියක් ලෙස සැරසීමට මුලින්ම ඔබට හැගීමක් ඇතිවුන දවස 

    මට අවුරුදු 16දී තමයි හැගීම මුලින්ම ඇතිවුනේ 

3. පළමු වතාවට යුවතියක් ලෙස සැරසීමට අවස්ථාව උදාවනවිට ඔබගේ වයස සහ එම අවස්ථාවේ ඔබට ඇතිවුන හැගීම 

   මට වයස 18දී තමයි මගේ ආසාව ඉටුකරගන්න පුළුවන් වුනේ. වෙලාවේදී මට ලොකු සතුටක් දැනුනා.         එකියන්න් මගේ ජීවිතේ සතුටුම දවස.

4. පළමු අවස්ථාවේ  අදිනලද කාන්තා අදුම් 

   Normal T shirt තමයි මම මුලින්ම ඇන්දේ. මම තනියම ගිහින් අරගත්තා. පස්සේ ගෙදර කවුරුත්            නැතිවෙලවට ඒවා ඇන්දා. දැන්නම් මම ඒවා class යද්දිත් අදිනවා.

5. ඔබ වඩාත් ප්රියකරන කාන්තා ඇදුම 

   ගවුම

6. ඔබ අනුකරණය කිරීමට වඩාත්ම ප්රියකරන කාන්තා චරිතය 

   මම ඇත්තටම් කවුරුත් අනුකරණය කරන්නේ නැ.

7. යුවතියක් ලෙස සැරසුණු මොහොතක ඔබට දැනෙන හැගීම 

   එක වචනවලින් කියන්න බෑ. ලොකු සතුටක් දැනේන්නේ.

8. යුවතියක් ලෙස සැරසී නිවසින් බාහිර ස්ථානයකට ගිය අවස්ථා. එම අවස්ථාවේ ඔබට දැනුනු හැගීම 

   ටිකක් ලජ්ජා හිතුනා එත් සතුටුයි.

9. හරස් විලාසිතා කිරීමට ඔබට උදව් කරන අය 

   මගේ යාලුවෝ තමයි මට උදවු කරන්නේ.

10. හරස් විලාසිතා කිරීමට ඔබට ඇති මුලික ගැටලු

   මම හිතන්නෙ නැ මට එහෙම ගැටලුවක් තියෙනවා කියලා.

11. හරස් විලාසිතා කිරීම ගැන ඔබගේ අදහස

   Cross dressing කරන අය බයනතුව එක කරන්න ලජ්ජා වෙන්න එපා.

12. හරස් විලාසිතාකරුවන්ට ලංකාවේ ඇති සමාජ පිළිගැනීම

   මම හිතන්නෙ එහෙම පිළිගැනීමක් නැ එත් අපි පිළිගැනීම හදාගන්න ඕනි.

13. ඔබගේ අනාගත බලාපොරොත්තු

   හොද Beautician කෙනෙක් වෙන්න ඒවගේම modeling වලිනුත් ඉස්සරහට යන්න.

14. ඔබට මොනවද කියන්න තියෙන්නේ.

   Cross dressing කරන අය දිගටම කරන්න නවත්තන්න එපා.










No comments:

Post a Comment